zoen


Kopie van ELfabet_N

voor N. L.

Terwijl ik op jou wacht, draait de aarde
In de aarde, schuift de hemel in de
Hemel, zien de sterren toch de waarde
In van warmte bij elkaar & in de
Dag komt dan jouw klaarte:  jij, beminde,
Die de wereld tot haar kern herleiden
Kan, die jij & mij tot ons verleiden
Wil & dit ook kan: mij van mij ontdoen.
Daar,  ik laat de wereld nu terzijde
Ik ben als adem eeuwig in jouw zoen

Over dv
Dat kan ja.

One Response to zoen

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 152 andere volgers